Leerlingen jongen meisje gang Driestar Leiden Driestar-Wartburg

Identiteit

We zijn een christelijke scholengemeenschap op reformatorische grondslag. Een school met waarden en normen waar ouders achter kunnen staan en waar leerlingen zich thuis voelen.

Onze identiteit komt tot uiting in de omgang met elkaar, in de lessen (niet alleen bij godsdienst), in de dag- en weekopeningen en in de viering van de christelijke feestdagen. Het geloof en de Bijbel zijn onlosmakelijk verbonden met het dagelijkse schoolleven.

Onze taak

Op Driestar Leiden krijg je alle ruimte om jezelf te verdiepen en je talenten tot bloei te laten komen. We bereiden je voor op je toekomst. Dat doen we door jou kennis en vaardigheden mee te geven om straks als christen te functioneren in deze maatschappij. We leiden niet alleen op tot een diploma, maar leren voor het leven.