
Vandaag (maandag 5 januari) vervielen alle lessen vanwege de winterse weersomstandigheden.
Hopelijk hebben de leerlingen kunnen genieten van de sneeuw.
Voor morgen (dinsdag 6 januari) is besloten om het 1e lesuur te laten vervallen.
Vanaf het 2e lesuur gaan de lessen door volgens het reguliere lesrooster.
Wij verwachten dat de wegen morgen beter begaanbaar zijn, maar vragen de leerlingen om rekening te houden met eventuele extra reistijd.
Update 6 januari 8.00 uur:
Vanaf het 2e lesuur worden de lessen gegeven. Wij gaan er vanuit dat de leerlingen naar school komen. Er is begrip voor het feit dat leerlingen soms te laat zullen zijn. Doe voorzichtig!
Update 6 januari 11.30 uur:
Er komen al wat vragen bij ons binnen met betrekking tot de lessen op woensdag 7 januari. In de loop van de middag (rond 15.30 uur) zal er een update gegeven worden.